Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Забезпечення доступності суду для громадянина, зручність в отриманні ним судових послуг, комфортне перебування відвідувача у стінах суду є одним з основних складових управління роботою суду і головним завданням ефективного адміністрування в суді.
Одне з важливих та найпростіших рішень покращення доступності суду для людей з інвалідністю – змінити ставлення до таких відвідувачів.
Якщо в суд звертається особа, що має інвалідність, то потрібно трактувати її в першу чергу як клієнта, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні.
А головне – ставитись до людей з інвалідністю так само, як і до інших людей – з повагою.
Складовими такого відношення є:
В середині уваги – людина. Ставитись до кожної людини з особливими потребами як до особи, яка має свої вподобання. Завжди зосереджуватись на людині, а не на її інвалідності .
Щоб домогти працівникам судів краще розуміти особливості спількування з особами, які мають різні види порушень, розроблено та видано спеціальний буклет: ПРАЦІВНИКАМ СУДУ ПРО ОСОБЛИВИЙ ЕТИКЕТ
Джерело: Територіальне управління Державної судової адміністрації в м. Києві